Hemmaaa

Har varit hos Ellen sen i måndags, kom hem igårkväll.
Den fina tjejen har tagit studenteeeen nuuuu!
Hon var så superduperfin på studenten, åh <3
Bilder kommer när jag orkat lägga in dem, hehe.
Men Ellen, JAG ÄLSKAR DIG min fina vän, vi ses om ca 3 veckor hihihihi.

Igår när jag kom till stan mötte jag upp Conny och vi gick och beställde mat på Spice n' Rice som vi sen tog med till trädgårdsföreningen, där vår vän Lotta hade "flyttfest". Det var trevligt, och vi får hoppas att hon får det bra i Göteborg! Henne träffar vi nog också igen om ca 3 veckor, då vi ska ha lite semester.

Idag ska jag iväg till arbetsförmedlingen. Seeeegt, men måste göras, haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

Lägger du upp bilder på mej när jag ler så tänderna syns så dödar jag dej, hihi

2012-06-15 @ 13:31:49
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0