Imorgon smäller det

Imorgon är det studenten, på riktigt! Känns jätteskumt och känns inte alls som att det är imorron?
Haha shit, sen är allt över, eller hur ska man uttrycka det?
Imorron är det dags att gå upp, duscha, äta nått kanske? Sen klä på mig, sminka o fixa mig och sen bege mig av mot trädgårdsföreningen och träffa de andra i klassen. Champagnefrukost och jordgubbar. Fotografering, sen iväg mot skolan. Vid skolan är det frukostdags och vänta i klassrummet man fått och dumpa av lite saker kanske, för att sedan gå ner till Vasaplan och ställa upp för att marschera mot Domkyrkan där avslutningen ska vara.
Väl framme är alla andra årskurser redan på plats och vi tågar in sist och intar våra platser.

Ja sen efter avslutningen tågar vi iväg mot skolan igen,  in till klassrummen och väntar på att vi ska få springa ut. Utspringen börjar 12, vi springer ut som andra klass, så kanske 12.10? Help!
Haha nej men det ska bli kul, och sen åker vi flaaaaaak. Med finaste Conny som flakvärd, hihi.
Flakmusiken har jag inte höga förväntningar på men orkar inte lägga kraft i att bry mig, haha.

Sen är det mottagning hemma, äta smörgåstårta och dricka champagne och sådant smarrigt, haha. Sen vid halv åtta ska vi äta lunch med klassen på Nationernas Hus, där vi även kan stanna efter och dricka eller vad man nu vill göra, eller om man går någon annanstans. Får se hur det blir, haha.

It is going to be awesomeeeeeeee!

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha hjälp va grejer ni gör xD



Vårt "schema":

08.00 - Champagnefrukost

09.00-11.15 Programaktivitet samt fotografering

11.20-12.15 Buffé i skolrestaurangen

12.20 Kort samling i samlingssalen

12.30 Utsläpp

ca 13.00 Marsch till torget



Sen..sluuuuuuut ^^ eller ja, vi gör inget mer med skolan iaf x)

2012-06-07 @ 14:12:55
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0