Imorgon tar Ellen studeenteeeeeen, fy fan vad hon är bra!

Jag ska till Ellen idag, wiiiiiiieeee! *glad tjej ler stort*
Och imorron tar hon studenten, nicenice! Och då ska jag stå där när hon springer ut, wiie!
Och för en gångs skull ska jag åka tåg, som var billigare än buss???? Brukar vara tvärtom, haha. Kanske för jag brukar beställa biljetter mycket närmare, hihi. Men var tvungen att vara i god tid nu eftersom risken att platser skulle ta slut var mycket högre, pga student o sånt mydigt.
Sååå vi får väl se om jag kommer fram, haha.

ELLEN NU KOMMER JAAAAG; JAG SAKNAR DIIIIIIG!<3


En väldigt gammal bild, haha. Ellen kommer säkert älska mig ännu mer för den här bilden, ehh, men det är ju faktiskt så att det är hon som är snyggast, även om vi båda är rätt charmiga ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0