Mer shopping

Haha nu måste jag sluta köpa kläder! Har ju köpt massor nytt, hahaha.
Men Gina Tricot var elaka och hade börjat med rea, nu när man väl gått igenom andra butiker, eh.. Ja. Så köpte mig ett par shorts jag sneglat lite på ett tag, det var ju ändå halva priset. Sen en tröja som kanske inte var på rea men som jag också suktat lite efter. Sååatteeehh, nu ska vi försöka o inte handla mer kläder, haha.
 
Träffade Julia, hennes kompis Cissi och M.B på stan, och så gick vi och fikade på Gyllens café. Mumselimums med varm choklad, även fast jag redan var varm haha. Fick grädden gratis! Hon i kassan frågade aldrig om jag ville ha det, så sen när hon som skulle göra den frågade om jag skulle ha grädde sa jag just att hon i kassan aldrig frågade. Så varm choklad-fixarn' frågade om hon hade tagit betalt för den, och kassörskan sa näe, men hon kan få grädde i om hon vill. Och såklart jag vill! Det är ju självklart, vem tror dom att jag är lixom?? Gräääddeee i choklaaaad, noomnomnooonomnom!
 
Sen gick vi runt på stan lite, men jag köpte inte mina saker förän dom andra åkt, eftersom jag ville gå runt lite för mig själv. Det är lite skumt, förut så ville jag inte alls gå på stan själv, nej ush och fy! Men nu så går jag mer än gärna själv, även om det kan vara trevlans med lite sällskap ibland. Och ibland när man står i ett provrum och velar om man ska köpa en sak eller inte eftersom man inte är 100 om man passat i't, då är det smidigt som tusan att ha någon annans åsikter.
 
Menmen, sånt e livet vettni! Och jag och Conny har planerat semesteeeern nästan fullt ut nu (på tal om gardiner och fisk och sånt, ni vet).
 
Så kan ni få en gammal bild på mig, bara för jag vet att ni vill!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha men ibland får man shoppa sådär extra mycket :D

2012-06-26 @ 20:53:31
URL: http://nachtbringer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0