Mösspåtagningsmiddag

Lååångt ord, haha. Men ikväll har vi haft mösspåtagningsmiddag. I konsert och kongress. Huvudrätt endast, haha. Förra året var det iaf förrätt har jag för mig? Menmen, huvudrätten var godare än förra gången, och i princip samma sak som balmiddan haha, fast lite annorlunda. Men nästan likadant.. Haha.

Sen gick vi utanför, sjöng studensången och tog på oss mössorna, och den sitter fortfarande på haha. Sen så gick vi ut på stan lite. Tog en öl när vi kom till Storans uteservering, men de stängde sen haha, hade knappt hunnit dricka upp ju, så blev lite bråttom, ush. Hatar att behöva skynda att dricka upp nånting, man mår bara illa av det.

Men sen hämtade Conny mig, och nu är jag hemma igen!


Strax efter vi tagit på oss mössorna.


Öööl!


Sen när jag kommit hem igen så ville jag få lite bilder utan koftan haha.
Visst är jag snygg? Vacker min och allt haha



Lite seriösare bild haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

ååh, den klänningen ser uuuuuursöt ut!

2012-06-04 @ 23:17:11
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0