Shoppingrunda

Var hos mormor och t lunch med henne och min moster Tina (som egentligen bor i Australien men är här för tillfället) och efter det gick jag ner på stan. Köpte lite väl mycket haha. Men köpte två shorts, en tröja och en klänning. Blev väl inte så mycket egentligen, kostade sammanlagt 399 kr, men ändå, har redan handlat massor haha. Men jag hade tänkt att använda en del skatteåterbärings-pengar till kläder, så det är lugnt, egentligen.
Dock har dom ju lagt in mer saker i rean på hemsidan nu, GAAAAH! Dålig stil!
Varför kunde dom inte sagt nått, skulle väntat med att beställa? Haha suck, och nu finns saker som var slut när jag beställde, aaaarrrggghhh! Hahaha.

Och förresten.. barnavdelningen har fan söta saker ju. Tröjan jag köpte idag kommer där ifrån, såg det i rulltrappan ner till ungdomsavdelningen haha.

Hittade inte tröjan på hemsidan, men hittade andra söta saker:


Haha åh, ge mig!


Denna fanns inte inne, men asså.. åhh!




Söööt väska!

Haha åh, ja. Små tröjor men stösta storleken verkar funka för mig ändå, haha.

Denna klänning köpte jag idag, enda saken jag hittade av dom jag köpte:


Fattig? näääää..

Kommentarer
Postat av: ellen

Linnet med rosetten <3

2012-06-18 @ 20:18:03
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0