Studentfirande och 20-årsfest

Fullspeckad helg detta, haha. I fredags var det ju studenten, SÅÅÅ sjukt kul jag hade! Allt från champagnefrukosten till efter middagen då jag dansade loss, hela natten haha. Vi åt middag med klassen på Nationernas Hus, och vi stannade där efteråt eftersom vi redan var inne och inte behövde betala nått förutom garderob, haha.
Känner att jag borde ut o dansa oftare, för fyyy vad kul det var! Vi stannade tills dom stängde vid tre haha. Var hemma halv fyra, så lagom pigg vaknade man på lördagen sen.

Men det var WIIIIE, haha.
Och igår var jag och Conny på 20-årsfest hos Camilla, och det var verkligen supertrevligt! Man kände typ ingen men det gjorde inget, för det gick så bra att prata på och allt ändå, hehe.
Och så fick vi hälsa på hennes getter, SÅÅÅ SÖÖÖÖTAAA! Herregud haha urgulliga!
Och hennes häst var också jättesöt. Och hennes katteeer! Jag vill också ha en katt som heter Voldemort haha.

Lägger nog upp bilder från student o sånt när jag fått lite av andra, ha knappt några själv, haha.
Och kan förklara med utförligt då.

Hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag, men kanske med mer sömn. Sov knappt något hos Camilla alls eftersom några satt och snackade precis hela natten, haha. Så är skapligt seg, weeeiii. Menmen, trevligt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0