Today, ayayayyy

Hello everyoooone!
Ja mitt humör är bättre nu än imorse, menmen det är ju bara positivt.
Och bara så ni vet menade jag inte alla jag känner, angående förra inlägget, bara endel. Vissa har jag ju aldrig haft massor kontakt med, och inte setts så ofta, och då är det ju en annan sak.
Men hoppas jag kan börja umgås mer med vissa, skulle vara awesome!
(Och ja Camilla du är en av dem!)

Och jag vill testa att köra bil.. jag ska få testa att köra bil!
Inte just nu kanske, men.. seeenare! Nån gång, haha.

Ikväll har jag sett massor How I met your mother, and it is awesome as allways.

Menmen, ha en bra kväll, pusselipuuuss! (ja jag är konstig)


Skum skarp inte alls skelögd bild, men ni gillar't.

Kommentarer
Postat av: Camilla

:D

2012-03-08 @ 09:00:57
URL: http://blackobsidian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0