Gårdagens firande

Blev inte Shin Nori igår i alla fall, eftersom det var kanske sisådär 100 kr syrare än vad jag trott det skulle vara och jag har redan så många utgifter denna månad med bal och att Conny fyller år och allt. Sen att jag inte vet om jag kommer ha jobb i sommar eller inte är också en stor ovisshet, så måste ju spara när det går.
Men vi besökte Wasabi istället, för sushi det ville vi ha. Och jag ångrar det inte, för jag njöt verkligen med hela kroppen vid varje bit! Så sjuuuukt gott!

Och just det... Min älskade man kom hem med vääärldens finaste blåa orkidéer igår!
Jag typ dog, haha.
Det var faktiskt jag som hade sett dom när jag var på Hemköp, och sa det till Conny, lite i hemlighet hoppades jag även på att han skulle köpa dom haha.

Han sa att han skulle kolla in dom, men sen sa han att han inte såg dom, och jag började undra om han var blind? Dom syntes ju jättebra där med sin vackra färg!
Och så kommer han hem med dom, den lurendrejaren! Haha nej men jag blev jätteglad, och som jag trodde passar dom superduperbra i vårt kök. Har tagit lite halvbra bilder på dom (ljuset var inte så bra vid den tiden jag tog kort) som jag laddar upp när jag orkat lägga över bilderna från kameran. Tog även ut kameran en sväng när vi kommit hem från restaurangen och solen höll på att gå ner. Skulle dock gått ut några minuter tidigare, men det hann jag inte. Får göra det en annan kväll.

Och just det.. vet ni vad vi gjorde sen? Satte oss och kollade på kanske inte den mest romantiska filmen, emn sjukt underbara Kenny Begins!
Alla måste ju älska Kenny Starfighter haha.


Haha både filmen och seriern är så underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0