Halloweenfest

Nu var det några dagar sen jag skrev, men i fredags kom finfina Ellen hit! På kvällen gick vi upp med tre av mina klasskompisar och en kompis till iaf en av dom, det var treeeeevligt! Sen att vi kom hem vid fem vad en annan sak, eeehehehhehehehe.
I lördags var det Halloweenfest, och jag och Conny var Bröderna Fluff! It was pretty awesome.
 
Jag lägger upp bilder en annan dag, men självfallet ska ni få en bild på mig och Conny.
 
Mjeheheheheee, synd att vi inte hade orangea kostymer. Menmen, är fortfarande nöjd!
 
Nu ska jag strax diska, sen blire pluggelipluggplugg!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag börjar väl bli gammal, men jag klarar inte att vara uppe till fem längre :P Har blivit en riktig morgonmänniska på senaste :)

Bröderna fluff var inte igår! Vilken nostalgi! :D

Svar: Haha jag var lagom trött kan jag säga dig :P Är ingen morgonmänniska men är van vid att lägga mig skapligt ;)
Haha eller hur! :D Ska komma en ny säsong i vår ;)
None None

2012-11-08 @ 21:24:36
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0