Illamående

Ush vad jag mår illa just nu, mådde illa igårkväll också. Vet inte varför, för det vi åt igårkväll känns inte som nån mat som iaf väldigt lätt skulle kunna bli mysko eller elak mot magen. Menmen, sitter och försöker få i mig ett glas oboy som frukost. Förhoppningsvis blir det bättre när jag kommer ut i friska luften, så får köpa nått på campus sen.
 
Ska i alla fall iväg snart för att ta bussen till campus, har en föreläsning där de går igenom övningstentan vi har i vårt kemikompendie. Har inte gjort det, och kommer nog inte hänga med så  bra, men känns som att det kan vara bra att vara med på denna då dom även kanske säger nått viktigt om tentan som är om en vecka (BARA EN VECKA KVAR???!!! PANIIIIIII....). Men efter det åker jag nog hem igen. Har ändå ingen matlåda så ska nog försöka laga nått här hemma till lunch sen istället (...IIIIIIIIIK!). Blir väl antagligen att jag åker till Berga och köper typ BIllys eller nudlar för jag är så lat, haha.
 
Menmen, nuu måste jag stiicka! Ha det så gött allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0