Inte min dag idag

Idag är det verkligen inte min dag, haha. Borde plugga arslet av mig men det går varken bra och orken finns inte heller. Mådde ju illa imorse, hela jävla morgonen och hittade inte yoghurten med flingor i locket heller, varken i Baljan eller på Amigo. Så fick bli en drickyoghurt istället.
 
Försökte även föra över lite musik till mobilen också, men allt kom inte över och GAH så irriterad jag blev, haha.
 
Nej idag vill ja bara lägga mig under täcket och försvinna lite. Menmen, får försöka plugga lite ändå, ska ändå träffa mormor imorron på förmiddagen och äta lunch med henne. Det blir treeevligt!
 
Ska försöka muntra upp mig nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: ellen

Hälsa mormor, hihi!

2012-10-17 @ 22:37:29
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0