Trötter

Tänkte att idag ska jag gå upp tidigt och plugga duuktigt! Och hur går det med det? Jo men jättebra, självfallet, eh.. Är svintrött haha. Men ska börja plugga snart, ska bara försöka bli liiiiite piggare så jag inte somnar, wiiie!
 
Måste få tag i anteckningarna från gårdagens biokemiföreläsning, med alla aminosyror. Vi ska kunna alla 20 aminosyror, deras formler, namn, kunna rita upp dom, hur deras laddning är i olika pH osv osv. Tills på tisdag, yaaay! Och i helgen kommer jag inte ha massor av tid att plugga. Menmen, vi får hoppas att jag klarar det. Finns ju omdugga, men den ska vara i vallfarten och det känns jobbigt. Vet vart den busshållplatsen ligger så borde ju vara huset vid den, men ändååå.
 
Hemoglobin. Hahahaha gillar att jag tänkte att det borde vara det när jag såg bilden. Ohhhhhh yeeaaahhh!

Kommentarer
Postat av: ellen

Lycka tiiiiiiiiiiiiiill!

2012-10-31 @ 09:37:29
URL: http://duumbass.blogg.se
Postat av: Johan

Shit vad tråkigt det lät :P haha :)

Svar: Hehe :P
None None

2012-11-08 @ 21:27:20
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0