Första tentan avklarad

Hade min första tenta idag. Vet inte hur det gick, kan bli godkänd, kan komma att får göra om den. Gick bättre än väntat iaf, tror jag. Satt i fyra timmar och skrev, eller ja till och från då jag ibland satt och tänkte/stirrade rakt ur i luften, haha. Men vi får se, ikväll ska jag i alla fall inte göra nått som har med plugg att göra, bara slappa
 
Sen att nästa kemikurs börjar imorron, det är en annan sak, haha.
Trött man blir då, znark.
 
Och helt plötsligt glömde jag bort allt jag skulle skriva, tjohooouuuuupp!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas det gick bra! :) Alltid en bedrift att ha gjort sin första tenta, oavsett hur det går! Kämpa på!

Svar: Jag tror jag inte kommer bli godkänd, men som sagt den är gjort en gång i alla fall ;)I will!
None None

2012-09-18 @ 08:06:30
URL: http://nachtbringer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0