Oproduktiv helg och hårmiss

Har knappt pluggat nått alls i helgen. Men igår hade jag massvis med huvudvärk och idag har jag och Sandra suttit med vår labbrapport once again, eftersom vi fick retur på den och skulle ändra några saker. Borde man plugga nu kanske? Ja, men vet inte om jag orkar. Vi får se, kanske.
 
Jag färgade ju håret i onsdags förresten, men nuuu.... har mycket färg gått ur. Jag bastade nämligen i fredags kväll.. Det var tydligen ingen bra idé. Nu är det nästan lite rosa-ish tydligen?
Hmm, ja jag ska nog ta en annan hårfärg nästa gång. Ska nog kanske cykla till ica i Berga och se om dom har något roligt, om de inte redan stängt. Mest eftersom det skulle vara skönt att komma ut lite.
Får se om jag köper typ samma nyans eller något mörkare. We'll see. Dom har inte mycket i Berga så kommer nog inte hitta nått alls, haha.
 
Lite red head inspo.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

tyvärr så är ju hårfärg o basta en väldigt dålig ide eftersom att hårstråna öppnar sig = färgen släpper :(

Svar: Jo men tänkte inte på det :( Men får tänka på det tills nästa gång ^^ att kanske basta nära tills då man ska färga om :P
None None

2012-09-23 @ 20:14:17
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0