Pluggelipluggplugg på natten

Sitter och pluggar (nåja, satt?) kemi. Har tenta på måndag så har endel att göra. Har dock svårt att koncentrera mig och välja vad jag ska göra, haha. Måste räkna uppgifter, skriva av anteckningar, plugga in joner, läsa på nomenklaturen, fatta allt skit jag inte fattar... osvosvosv. Det är endel det. Och idag blev det inte mycket gjort då jag och min labbpartner satt och bråkade med labbrapporten som ÄNTLIGEN är klar och inskickad. Dock så ska vi ju göra den andra imorron, haha. Vi får hoppas att den inte tar lika lång tid...
 
Sen känns det segt att kanske behöva läsa över 40 sidor i ett kapitel för att förstå bara för jag inte hänger med på föreläsningarna... suck, ska prata med läraren imorron på sista lektionen och be henne förklara vad i hela friden orbitaler är och hur man svarar på diverse frågor. Andra saker skulle också vara bra att veta, men just dom är lite extra knepiga.
Sen är ju saker som redoxreaktioner och vågor saker som inte riktigt stannat i hjärnan sen sist jag läste om det.
 
Menmen, det går nog (inte) bra det här. Nej men får hoppas jag klarar tentan, så det bara är att köra vidare med nästa kemikurs och mattekursen.
 

Gamla bilder, så inte från nu. Men jag tyckte det skulle vara lite roligare med en bild eller två.
 
Nuuuu ska jag fortsätta plugga, klockan är ju bara nästan kvart i ett och vill inte alls sova, ehh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0