Redhead

Färgade håret igår, det blev rött! Egentligen blev det lite väl rött kanske, ville ha mer mörkare färg, men tycker ändå om det, lite ovant bara haha.
 
På dessa bilder på är det lite orangeaktigt, men det är det inte egentligen! Mycket mer rött. Men som alltid med hårfärg är det så svårt att få en bra bild (speciellt i sånt dåligt ljus vi hade haha, men orkade inte gå till badrummet och fota) eftersom det kan se lite olika ut i olika ljus. Menmen, ska la se om jag kan fixa lite bättre bilder idag sen.
 
 
Det blev inte helt jämnt och vid hårbotten längst fram ser det lite ut som jag har utväxt. Menmen, får färga om nån dag eller nått, orkar inte hänga upp mig på det så mycket ändå. Conny hjälpte mig, och han sa att det var svårt att täcka allt och det var det nog, är inte sur på honom eller nått. Han har hjälpt mig att färga håret förut och då har det blivit bra, så it's ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0