Ruskväder

Är det bara jag som tycker vädret är lite mysigt? Visst, sommar är skönt men höst är rätt mysigt, väldigt mysigt.
Jag måste dock ner på stan någon gång idag för att gå till Handelsbanken och fixa så jag kan anmäla mitt konto jag vill ha in pengarna från CSN på. Ska nog passa på att köpa kamomillte då, som tydligen är jätteskönt att dricka typ kvällen innan tentan, så man sover mycket bättre då det är lugnande. Ska lätt testa det, haha.
 
Annars blir det nog mest plugg hela helgen. Ska försöka lyckas plugga och koncentrera mig så mycket som möjligt, och ska försöka förstå allt också.
Men det går förhoppningsvis bra, och förhoppningsvis blir jag väl godkänd på tentan i alla fall, ehhehehehhh..
 
Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0