Framtidsdrömmar

Jag satt och dagdrömde lite, och känner hur gärna jag skulle vilja flytta ut på landet, till ett hus med tillhörande stall. Jag har inte ridigt på den senaste tiden, men skulle gärna komma igång igen och skulle gärna ha någon häst eller två i framtiden.
Satt nu på hemnet, och hittade flera fina gårdar. En som ligger i Vikbolandet i Norrköping för 1,8 miljoner, som hade två bostadshus och ett stall med några få boxar. Någon som vill köpa med mig? Vi kan ta varsitt hus? (a) Hehe.
 
Ett annat där det fanns ett hus kostar 1,5 miljoner och ligger i Valdemarsvik. På den gården fanns även verkstad och garage, vilket jag tror Conny skulle älska haha.
 
Priserna är ju utgångspriser och kommer ju stiga, men det är ju ändå inte dyrt för en hel gård. Man undrar ju om det är massa att fixa med dom hehe. Tror mest dock att de ligger så off. Andra huset var dock nära en busshållplats.
 
Det är ju inte riktigt sags för hus och så än haha, men gärna någon gång i framtiden. Det viktiga är att det finns relativt enkla förbindelser då jag inte kan köra bil. Bra bussförbindelser är bra, och det skulle ju inte vara fel om det var cykelavstånd till något samhälle.
Men åhh, villvillvill!
 
Vad har ni för framtidsdrömmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0