I've been expecting you

Jag kom på några roliga saker:
 
  • Snart.. eller ja typ snart har vi två katter, varav en är vit. Conny har en skinnfåtölj man kan snurra runt i. Förstår ni??? Jag kommer kunna sitta i den med den vita katten i knät, snurra runt och säga saker som "I've been expecting you" samtidigt som jag stryker handen över kattens rygg.. mohahahaha!
  • Jag kom på att enda anledningen till att jag nu skulle vilja ha en katt med rasen perser (tycker dom annars inte är särskilt söta hahahah) är om swn vore vit, för då skulle jag kunna döpa den till Voldemort. Skulle ju vara som en kattvoldemort, då den inte har så mycket utstickande näsa, hihi!
  • Jag hade otroligt roligt åt Botanikföreläsarens citat "Den ser olika ut beroende på vilket humör man är på. Är man på bra humör ser den ut som barbapappa, är man på dåligt humör ser den ut som en överkörd katt" Hahahahahahah åh, dog!
  • Lite som genetikföreläsarens uppmuntringsförsök till oss att ställa frågor.. "Tänk på att ni är inte ensamma om att vara dumma!" Hmm?
Vit perserkatt.. King Voldemort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0