Lista

Ellen gjorde en lista på hennes blogg, hon ville att jag skulle göra den. Så jag gör den väl, dåååååå!
 
1. Tre namn jag lyssnar till: Agnes, Sosso, Inkey.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är social
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så dålig på att plenare och göra det jag planerat. Typ som plugga.
4. Detta är jag rädd för: Öhh.. döden, myror... höjder.. -ish? Och lite annat, I guess.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Sol, kramar, vänskap.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Cykla utan händer, se bra HAHAHA och.. väldigt många cirkuskonster.
7. Detta tycker jag om att göra: Kraaamas, umgå med folk jag tycker om, ha ruuuligt och skratta.
8. Detta vill jag göra just nu: Sova? Haha nej jag vet inte.
9. Bästa känslan: Äkta glädje/lycka och äkta vänskap.
10. Värsta känslan: Svek, besvikelse, ångest
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Har redan min partner, Conny. Hans egenskaper är awesome.
12. Är jag kär just nu? Yes indeed!
13. Jag vill gifta mig: Nångång.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Besöka massa städer, länder, hinna göra massvis med roliga saker.
15. Min käraste ägodel: Öhh.. vet inte?
16. Något jag vill ha i present: Ehh.. finns endel, lite kamerasaker, lite aker till hemmet, lite saker till plugget, lite kläder osv.
17. Detta har jag på mig just nu: Strumpor, trosor, BH, byxor, linne, tjockiströja.
18. Favoritkläder: Mjuka sköna kläder, gärna stora haha.
19. Favoritdjur: Katt.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lyssnar mest på rockmusik, sen finns det väldigt många områden/genren inom just rock.
21. Favoritlåt just nu: Hmm.. tror fortfarande det är Everybidy Wants To Be A Superstar - Royal Republic.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Har ju inga ämnen som jag har hela tiden, bara kurser haha. Men i Gymnasiet var lätt roligaste/intressantaste Biologi och fysik och tråkigaste typ.. matte och svenska?
23. Stjärntecken: Skorpion
24. En bok jag gillar: Nuuuuu blev det svårt, finns så många böcker :(
25. En film jag älskar: Sweeney Todd
26. Tv-program jag gillar: Dexter, How I Met Your Mothe, The Mentalist
27. Favoritdoft: Ehh.. vetinteriktigt
28. Detta äter jag gärna: Kyckling, kött, suuuushi!
29. Dricker helst: Vatten är ganska konstant, annars varierar det rån dag till dag haha.
30. Favoritgodis: Choklad, popcorn, vissa chips nomnooooom!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Australien! Spanien, Teneriffe, USA skulle vara najs.
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 169 cm.
34. Jag tror på: Andar/spöken.
35. Jag spelar: Movilspel haha.
36. Person jag beundrar: Finns flera personer så som Ellen och M.B, men finns fler :).
37. Så här bor jag: I en lägenhet, med min samboooo.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen för tillfället tror jag hahahaha
39. Det här tänder mig: Och sånt brukar jag skriva på bloggen??
40. Det här gör mig avtänd: Ganska många saker hahaha
41. Favoritfärg: Blååååå!
42. Favoritcitat: Finns många, vissa mindre seriösa som föreläsare sagt är bland annat "ni är inte ensamma om att vara dumma" och "Det ser olika ut när man tittar på den beroende p åvilket humör man är på. Är man på bra humör ser det ut som en barbapappa, är man på dåligt humör ser den ut som en överkörd katt".
43. En hemlighet jag vet: Men det är ju heeeeeemligt hihi
44. Bästa present jag fått: Jag vet faktiskt inte hahahaha. Avslappningspaketet jag fick av Conny var underbart, men även min digitalkamera jag fick när jag fyllde 15 har jag tagit många bilder jag tycker om med, och älskar den lilla saken!
45. Senast köpta skiva: Öööhhhh... minns inte?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Vet inte riktigt.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Hyn och ögonen (inte färgen)
48. Udda förmåga/egenskap: Vet inte? I dagens samhälle verkar ju trevlig vara en udda förmåga/egenskap hahaha.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt tror jag.
50. Vad lyssnar du på just nu? Inget, HIMYM går på TV så det I guess.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Firat mormor, enklaste sättet att beskriva det haha. Och ätit frukost med Conny o Suss. Nu ska vi nog se klart en film och äta.
52. Var är dina föräldrar födda? Linköping tror jag pappa är född (haha hjärnsläpp) och mamma är från karlstad.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Vet inte hahaha.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Wasabi kanske?
55. När badade du i en pool senast? Typ... länge sen haha. 2010? 2011?
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo.
57. Hur många barn vill du ha? Typ 2?
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Lite allt möjligt.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Tror det, kanske.
60. Vad har du för TV-kanaler? 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11.. och lite till.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja.
62. Har du busringt någon gång? Hihihi skulle jaaaaaag?
63. Har du fått felparkeringsböter? Jag har nog lyckats parkera cykeln lagligt varje gång hittills!
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Skulle vilja men vet inte om jag skulle våga hahahaha.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Australien.
66. Har du en egen trädgård? Nope.
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Ingen aning.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror det haha, kanske.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Hmmm...
71. Favoritpizza? Honolulu med curry på.
72. Chips eller popcorn? Meh.. alltså.. båda?
73. Vilken färg på läppstift använder du? Rött-ish.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? HAHAHAHAHA nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Hahahahahahahahha inte direkt.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsinjuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Öhh när jag och Conny åt på Wasabi?
78. Favoritchoklad? Vet inte, marabou?
79. När röstade du senast?: Never? Eller jag vet inte.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Äter inte tomater.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nope.
82. Är du bra på matlagning? Hahaha inte direkt.
83. Klarar du att tanka själv? Det kan jag nog om jag måste.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola, ibland.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nja inte uniform? Tröja?
87. Vad var det senaste du handlade? Öhm.. nått på Ica?
88. Har du kräkts offentligt? Mjo tror det.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, inte fullt ut.
91. Har du ringt något betalnummer? Nja inte vad jag vet/kommer ihåg.
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mammas Sambo.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Kommer inte ihåg hahaha, pinsamt.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ingen aning, standarden?
96. Vad har du i din väska? pennskrin, block, vattenflaska, kalender.. ehh.. säkert nått mer.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Bortstar tänder och går på toa? Haha nej men inget speciellt. Säger la gonatt till de jag eventuellt smsar med.
98. Vad är du tacksam för idag? Mina fina vänner (även om de som är nära är få) och att jag bor tillsammans med en underbar kille.
99. Var hittade du den här listan? På Ellens blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Hmm... dom som vill, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0