Osocial

Känner att jag varit lite väl osocial de senaste dagarna, sorry! Har suttit med plugg (har försökt i alla fall haha) och har inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Känns även lite tråkigt när jag typ aldrig tar bilder, men är så dålig på att komma till skott med det och även ladda upp dom, joooooobbigt ju, haha.
Lat? Näääeee... ehhmm..
 
Vet inte om jag sagt att jag lämnat in min mobil? Galaxy S2'an. Så för tillfället använder jag min uppskjutbara röda Sony Ericsson. Trodde inte jag skulle sakna Samsungen men det gör jag, men man blir ju lite bortskämd och beroende haha. Fast har i princip vant mig nu igen, imorgon var det två veckor sen jag lämnade in mobilen.
Får hoppas de hör av sig snart bara och säger att de är klara med den, hehe.
 
Imorgon är det skola och plugg som gäller, men på lördag ska vi till min pappa, yay! Vi får ju passa på innan vi blir med katter. Då får dom komma hit istället, och det gör dom nog mer än gärna hehe. Ska visa dom alla vilder jag tagit på de små liven. Frågade pappa om de ville se dom och han sa självklart haha. Har mailat honom några bilder, men han har inte sett alla.
 
Men nu ska jag försöka plugga lite mer, och sen blir det mat och kolla på nått. Perhaps lite mer plugg efter det, vi får se.
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: liborius

duktig du är! jag ska sitta med plugg hela helgen...

Svar: Hehehe pluggade tyvärr inte så bra ändå ;)Jag skulle behöva plugga i helgen, men ska till min kära far som bor en bit bort. :)
Sosso

2013-04-19 @ 16:01:14
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0