Watercolor paintings tattoos

Eftersom jag förut åter igen blev sugen på att tatuerade jag mig kollade jag runt på weheartit som vanligt, när jag får sånna här sug.
 
Hittade något som jag verkligen gillade, och hittade meeer! Folk som har vattenmålningar och "färg" tatuerade på sig... huuur coolt??!
Kom till en "artikel" med 39 bilder på olika sådana tatueringar, ni hittar den här.
 
Laddar upp några här. Min favorit är lätt katten, även om jag själv aldrig skulle sätta den på halsen (tycker inte om halstatueringar, det är fult).





 
Vad tycker ni då? Coolt och snyggt eller hemskt? Eller nått annat?

Kommentarer
Postat av: liborius

coolt!
sv. ja men visst är seche bra?!:D

Svar: Ellerhur! :DJo det är det ^^
Sosso

2013-04-25 @ 10:37:16
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0