Yves Rocher

Jag beställde lite saker från Yves Rocher idag. Tre saker för ansiktsrengöring och en mjukgörande duschcréme eftersom jag har så torr hud på krööööppen. Och så valde jag en ansiktsmask som premie också, eftersom de alltid har premier man får välja!
Det var billigare än i butik, fri frakt och en premie med.. so worth it! Och har velat ha nån bra ansiktsvård också, och denna var billig så lätt värt att testa.
 
 
Jag vet att typ alla bilderna för utom den på premien inte är så stora, men det är så stora dom är, haha.
Och vad gick allt på då? Jo 213 kr, vilket känns heeeelt okej!
Ansiktsmojjsena består av en rengöring, ett ansiktsvatten och en kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0