Artpad

Nu ska jag väl snart gå och lägga mig, har saker planerade imorgon och är trött.
 
Men tänkte bara skriva om en sak jag har haft lite kul med till och från i ganska många år ändå.
Artpad är en sida där du kan måla, målamålamåla. Men det är inte lätt, i alla fall inte om du inte har en ritplatta att använda dig av utan bara en vanlig musplatta på en enkel laptop. Men det är en utmaning, och sånt är kul! (Oftast)
 
Här nere ser ni ett typ.. öga som jag gjorde. Lite halvdant och ögonfransarna ska vi väl knappt prata om (orkade inte vara noggrann hahahh). Men annars så, är ändå lite nöjd med tanke på att jag inte ritat på artpad på typ.. lååång tid, och har som sagt en musplatta.
 
Men tycker ni om att måla eller helt enkelt vill ha lite tidsfördriv, go on bara! Man kan skicka sina "alster" till folk, och de kan se det spelas upp typ (alltså målningsprocessen). Så är du nöjd kan du ju skicka till dig själver!
 
Här är mitt öga jag gjorde:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0