Axel&Antons student!

I torsdags tog Axel (min lillebror) och Anton (Mammas sambos son) studenten!
Jag fotade såklart så gott jag kunde, även om jag inte fotade utspringet. Det regnade och alla hade paraplyn uppfällda som sktmde massor. Men fotade efteråt i alla fall!
 
Grabbarna åkte sen flak i spöregnet och kom hem till mamma helt blööta hehe stackarna. Väl där så började sen gästerna komma, och vi åt sedan gooo' mat! Mums!
Efter det var det paketöppning. Av mig fick de en kokbok, "Mat på minuten", med recept extra bra för storkok och matlådor. Ovanpå la jag ett paket snabbmakaroner, hehehhehe.
Tänkte att boken kan vara bra för dem som framtida studenter och även när de bor själva.
Jag tror det uppskattades, och tror de övriga närvarande fann det lite roligt, hehe.
 
Laddar upp lite bilder (hehehehe. "lite" hehehehe) från dagen i fråga.
Det är i princip bara bilder på Axel, Anton, Conny och mig (alltså personer), då jag inte vet vad alla som var där tycker om att ha bilder på sig på nätet utan att de vet. Sen är det ett par bilder på Linas lilla Alva också, bara för hon är så söt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gick de i samma klass? :o

2013-06-15 @ 23:26:27
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0