Cat crazy

Satt förut och kollade runt på ebay. Guuu' så mycket som jag gärna skulle beställa hahaha.
Speciellt saker med katter på, eller liknande. I-want-it!
Det är väl tur att man inte har ett paypalkonto så man inte kan beställa, men är väldigt sugen på att skaffa ett hehe.
Dock så är jag ändå rätt duktig att hålla i pengar när det gäller kläder och sådant, eftersom jag ofta tänker att det är onödigt och så. Men ett par skor skulle inte vara helt fel då jag inte har så många vettiga, speciellt inte sommarskor.
 
Sen får jag helt enkelt spara och beställa efter hand, kanske?
 
 
Mest skor och väskor hehe. Men finns mycket tröjor och liknande också, men mest assecoarer är intressanta.. Speciellt väskor och skor. Kanske märks? Men ska hålla i pengarna, måste spara i sommar då jag inte får in CSN eller har sommarjobb. Men till hösten kanske?


... dock skulle ju de översta skorna vara söta i sommar... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0