FREE!

Igår gjorde jag min sista tenta, SÅ SKÖÖÖNT! Känner mig typ fri hahahaha.
Snacka om att det kändes som en tyngd lyfts från mina axlar.
 
Hade tänkt att läsa en sommarkurs, men skippar det. Orkar verkligen inte plugga mer nu utan längre paus, speciellt inte när det verkar som en ganska krävande och intensiv kurs. Jag har tillräckligt med poäng för CSN så fort de poängen från mina klara kurser kommer in. Så ska passa på att slappna av och bara ta det luuugnt!
 
Så för att jag kan, för att jag nu har TID (som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med hahahaha) så laddar jag upp massa söta/knasiga gif's! Wohoo!
 





 
 

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Hahah, katter alltså, de är för söta:D

Svar: Ellerhur! :D
Sosso

2013-06-05 @ 22:34:55
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0