Prrrrrprrrrprrr

Bella ligger i mitt knä och sover, men hon vaknar till ibland och då spinner hon för fullt. Åhh, katters spinnande är lätt nått av det mysigaste ljuden som finns, ingen tvekan om saken! Speciellt när katten i fråga ligger i ens famn och ser ut att njuta som bara den, speciellt när man kliar dem på rätt ställe.
 
Även om vi inte märker det jättemycket då vi har henne runt oss hela tiden, så har Bella växt endel. Vi känner att hon verkligen kommer växa fort hehe, får passa på att ta massvis med bilder, speciellt bilder där hon står vid vissa föremål här hemma så man mer tydligt ser förändringen.
Att ha henne här hemma är helt underbart. Jag har ju längtat efter katt i år och dar, och äntligen har jag en liten kisse! Hon har ju en underbar personlighet också. Hon blir ofta inte så värst rädd för ljud, ibland så men man kan nysa till utan att hon knappt rör sig. Det känns lite kul med tanke på att hon är så liten.
Hon kan verkligen busa som en galning och fara runt i hela lägenheten som ett skott. Ena stunden hör man henne i sackosäcken, sen är hon och äter och man tänker hur kom hon dit så snabbt?
Hon kan ju verkligen vara otroligt mysig också, ligga i ens knä/tätt intill en och spinna tills hon somnar medan man klappar henne.
Hon vill även gärna komma åt ens hår och slicka på det.. wtf? Förstår mig inte riktigt på den delen haha. Men när man sitter i soffan eller ligger i sängen kan man helt plötsligt känna att hon hittat ens hårbeklädda huvud haha.
 
Jag tänkte lägga upp lite fler bilder på henne, tror att de flesta inte klagar hehe. Dessa är dock tagna förra veckan, men ändå.
 
 

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Supersöt katt:)

Svar: Hihi tack, visst är hon! :D
Sosso

2013-07-06 @ 21:25:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0