Snyggaste BH;n

Jag vet att jag inte skrivit här på ett tag, men har inte riktigt vetat vad jag skulle skriva, har haft massvis med plugg och så, inte denna veckan som varit men veckan innan dess. Men nu har jag fått tummen ur röven och tänkte skriva ett litet kort inlägg, hehe.
 
Jag har inte riiktigt förstått mig på alla BHar med nitar på hela altet som varit populärt nu, mest för att jag inte ser så många kläder man lätt har dom under utan att det ser konstigt ut. Visst, vissa är lite snygga/halvsnygga men ändå.
 
Dock har jag själv hittat en i lite sån stil nu som jag blev lite kär i, hahaha. Från Odium:

Så snygg juuu! Och sisådär inte alls lite mycket pengar för min smak, 489 kr kostar denna.
Men snygg är den, haha. Men som med andra nitbeklädda BHar.. när kan man lyckas använda dom?

Kommentarer
Postat av: ellen

Kan va den fulaste nit-bhn jag har sett haha men typ under en genomskinlig skjorta eller linne? x) skulle jag haft, o typ på fäääääääzt eller så

2013-03-24 @ 22:52:30
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0