Summer, I want you now

Till och med jag är trött på denna ständiga vinter. Lite sol och värme skulle inte sitta fel alls!
Jag längtar nu tills sommaren, speciellt eftersom jag och Conny antagligen ska till Spanien ca en vecka, wooh! Sålänge han får ledigt, men det hoppas jag han kan få!
Vi ska inte vara där själva dock, utan mamma och Ronny hyr ett hus där i sommar, en liten tid, och det finns plats för oss. Känns som en perfekt start på första utlandssemestern tillsammans. Ska vara väldigt roligt att flyga då det blir första gången för Conny, kuuul! Spanien är ju också så underbart. Varmt och så fin omgivning!
 
Satt på weheartit förut och kollade semesterisha bilder, åååhh!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0