Abiturientbalen 2013

Hej! Förutom att jag har fullt upp med massa plugg så var vi igår och såg min bror dansa bal. Det var väldigt kul att se, även om jag själv gärna hade varit med och dansat haha. Man märkte hur mycket man kom ihåg när man satt där uppe hehe. I huvudet gick saker som "vääääääänsteeeeer foooot bak, snurra runt, höger bak" osv, hehe.
"En två TJO en två TJO tjejen under armen och vals, två, tre..." Åh, saknar't!
Min stiliga bror och hans balpartner var jätteduktiga, och hela balen var mer sammanhållen och snyggare än våran.
 
Efteråt körde Conny balparet i sin bil, som hade gått sönder i onsdags (tror jag det var) hehe. Han lyckades som tur var hinna laga den i tid, pjuh!
 
Lägger upp lite bilder. Har ganska väldigt jättemånga så tar några stycken, "några stycken" hehe.
Jag tror ni listar ut vilka som var Axel och hans dam, hehe. Ursäkta bildkvalitén, men det är inte jättelätt att ta superskarpa bilder alltid då ljuset på många ställen är väldigt dåligt och man håller ett stort teleobjektiv, plus att man försöker komma skapligt nära. Menmen, är nöjd med endel i alla fall!

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0