All alooooooone

Halloj!  Nu sitter jag här själv på campus, ska plugga och väntar på att klockan ska bli fyra så Conny kan hämta mig, hehehe. Tog bussen imorse då knäna inte kändes helt bra, det har dom inte gjort sen jag började cykla i måndags. Tror dom kanske behöver vila. Det är nog inte så konstigt egntligen, från att ta bussen till campus till att cykla 25-30 minuter åt varje håll istället haha. Till campus ärdet även uppförsbacke en stooor del av vägen haha.
 
Men nu sitter jag som sagt själv, de imin grupp har gått hem och jag väntar här. Vi har ett grupparbete i kritiskt tänkande som vi kommit en liten bit på men ska fortsätta med mer nästa vecka. Men nu tror jag att jag ska plugga lite botanik.
 
Vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Lina

Du låter som en väldigt stark person! Bra skrivet! Du har ju vuxit som person blivit riktigt stark, trots fast det funnits vissa idioter i din väg..

Kram på dig!

2013-05-11 @ 08:10:21
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Anonym

grym duär som pluggar!! jag borde verkligen....

Svar: Hehe jag pluggar inte så bra egentligen xD
Sosso

2013-05-11 @ 14:04:21
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0