Klippa kort

Har blivit lite akut sugen på att klippa kort, alltså KORT. Så skönt det skulle vara att bli av med allt hår, gaah!
Funderar allvarligt på att klippa mig när jag skrivit sista tentan, typ.
 
Frågan är exakt hur jag ska klippa det. Om jag ska behålla någon lugg eller i princip klippa bort den, osv. Blir ju sugen på att raka ena sidan/båda, och kanske färga i någon rolig färg eller nått. Vi får se, vi får se.
Laddar upp lite köööörta frisyrer, säg gärna vilken ni tror skulle passa mig bäst!
 








Kommentarer
Postat av: Matilda

sidecut vore snyggt men inte rakad sidecut utan då det är längre på ena sidan är andra, ja du fattar vad jag menar :P

Svar: Jag fattar vad du menar ^^ Men isf typ rätt kort i alla fall :P tänker ju inte klippa mig förän efter tentorna så har ju lite tid att komma på vad jag vill ^^
Sosso

2013-05-10 @ 17:47:55
URL: http://minimojen.com
Postat av: ellen

2, om du orkar fixa det varje dag hade det vart najs ^^

2013-05-12 @ 20:01:22
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0