Pluggar för fullt

Hej! Idag har jag gjort fem Pomodoros. Lite väl få, men fler ska det bli!
 
Kom på att jag vet inte om jag berättade om när jag var på pallhäfv med sektionen i lördags? Det var i alla fall väldigt roligt, häfvde la 22 öl sådär haha. Helt okej summa, tycker jag allt!
Vi hävfer såklart lättöl, annars hade man varit typ död lååångt innan 22 stycken haha.
Vill du bli full på lättöl? Häfv dem!
 
Ska nog ladda upp bilder någon dag, men ni får en sålänge!
 
Skål! Strecken på deras armar är hur många de tagit, hehe. Jag gjorde också streck.

Kommentarer
Postat av: Liborius

lite plugg är bättre än inget alls;)

Svar: That's true! ;)
Sosso

2013-05-25 @ 07:43:04
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0