fysikplugg

Boorde plugga fysik, men orkar verkligen inte ><'
läser vel lite senare.
Men det känns rätt lungt ändå, ska bara försöka hålla reda på formlerna o komma ihåg hur man gör med momentalacceleration o momentanhastighet o så, o ja allt annat, haha, men det ska nog gå bra hoppas jag.

Idag vare rätt chill i skolan o matten va fan rolig xD
Kan ju säga att.. vår klass är.. speciell :D (a) xD
haha, riiiight? :D

Efter skolan va jag med Zen ett tag, det va nice ^^
haha, du får ta o komma hit o spela GH :D

På lördag äre fest hos Julia, som fyllt år :D
Det ska bli sjukt kul ^^ det va ju jättekul förra året :D <3
Har höpt en present åt henne idag med, I hope she will like it :D

O jag e hungrig xD konstigt, eller hur?
Men jag åt lixom gröt för typ två pers nyss, o e ofc hungrigare efteråt XD
Det spelar ingen roll vad jag äter typ, är typ alltid hungrig, lol :D
o jag tror jag har blivit beroende av tictac xD
dom e ju så gooda! :D
o de ser fan ut som små piller, haha xD

byye folks :D Have a nice day or something :D

Kommentarer
Postat av: Josephine

HEEEEEEEEEEEEEEJ JAG KOMMENTERAR :D

hoho jag är bäst :D

2009-04-01 @ 21:59:32
Postat av: ellen

åh tictac <3 de är sjukt gott xD

2009-04-03 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0