Rubrik

Försökte skriva rubrik, gick inte bra alls.. rbr..ribr.. haha nejmen.. kan inte stava idag märker jag. Kom inte på nått bra såååå. Ja.
Jag har massa sidor i samhäll att läsa tills provet på fredag. Älskar prov över 50 sidor (y).

Hade förresten praktiskt prov i massage igår, tror det gick bra, kanske.

Nu är jag väldigt trött, låt mig sova? Nej, måste plugga, yaaaay.

Förresten, längtar tills fredag och lördag, många roliga och fina saker kommer hända då. <3 Bland annat ska jag och älsklingen och massa folk på kryssning, för att fira att min käre far fyllt 50. Det är nice!

Och jag känner att detta inlägget är väldigt meningslöst, men kände mig tvungen att skriva något, haha.

Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: ellen

flytta min feta röv ner till stan om jag inte gör de tidigare x)

2011-04-05 @ 12:57:44
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0