Hemsk natt

Jag har sovit kanske 3 timmar inatt.
Lagom kul sisådär.
Hade en jävligt irriterande mygga (kändes ibland som att jag hörde fler, men vet inte) som försökte äta upp mig (jag lovar!!).
Gömde mig först under täcket ett tag, sen gick jag upp, tände i hallen och hade dörren på glänt i hipp om att myggan skulle komma dit (så jag i typ panik skulle gå in i mitt rum och stänga dörren, haha) men den verkade gilla mitt rum väldigt mycket.
Jerk.
Men sen när jag lagt mig igen hörde jag den inte, så jag lyckades somna.
Sen vaknade jag nångång strax innan fem, och när jag vände mig om i sängen så hörde jag den igen. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!! tänkte jag, undefär.
Så gömde mig under täcket igen. Sen försökte jag igen med att locka ut den, tror jag lyckades nästan, men iiiicke då. Så låg där sen under täcket till strax innan klockan sex, då jag trotsade myggan och tittade fram under täcket. Lyckades inte somna om, och tillslut, från ingenstans, så bet den jääveln mig på axeln! Vad är det för stil? Ont gjorde det också, fysatanshelve.. okej ska försöka att inte svära så (jävla) mycket, haha. Blir lite tjurig bara.
Men vid klockan sex gick jag upp och gick in i duschen.

Har haft naturkunskap nu på morgonen, kom på nån gång imorse att vi nog skulle läst sidorna 18-33 tills idag, vilket jag absolut inte gjort, hahahaha. Hann läsa några innan lektionen började.
Inte för att det är svårt, nejdå, det är nästan för lätt, men mitt minne suger och det var väll ty ptre år sen man läste om sånthär så.
Alltså atomer, joner, molekyler och lite bindningar. Inte något avancerat, men bra att påminnas om, haha.
Rpkade dock skära mig (antagligen på kursboken, haha, typiskt mig) på fingerspetsen, vilket är väldigt irriterande då jag kommer emot det heeeela tiden.

Nu ska jag väll snart iväg till banken och fixa med min lön. Sen ska jag väll förbi skolan och fixa med ett papper. Och så får vi se om jag kommer ihåg att kontakta tandläkaren.
Och boka klipptid.

Huuuuuuja, är hungrig också.
Och trött,
nämnde jag att jag var trött?

Nej nu blev detta ett långt inlägg, menmen. Nu ska jag besöka damernas, hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0