Trötter

Nu är jag trött, ska nog sova snart. Ska kaaanske se ett till avsnitt av How I Met Your Mother, kanske.
Och imorron ska jag försöka blogga lite om helgen, så jag inte glömmer bort det.
Jag kommer säkert glömma hälften av allt jag borde skriva eller så, men orkar inte skriva nu, hehe.

Imorron ska jag i alla fall städa, äta lunch med mormor och se om jag kan ringa till jobbet och be dom ändra på min vikariebanken-sida så jag kanske får lite jobb. Sen prata om dendär introduktionsfluffet inom vården hon pratade om när jag skrev på anställningspapper. Vi får se hur det går.
Känns lite läskigt nu när det var ett tag sen jag gick bredvid. Ska uttrycka det väldigt tydligt.
"Nu var der ju ett bra tag sen jag gick bredvid" .. typ.
Hon är ju i alla fall snäll, det är bara jag som hatar att ringa folk jag inte känner, och för sådana saker.
Tänker mig mer att hon ska "MEN DU HAR JU GÅTT BREDVID NU FÅR DU FAN TA O MINNAS ALLT!!! DU SKA NU BYTA KATETER PÅ ALLA OCH HITTA TILL DEN SOM BOR LÄNGST BORT PÅ FEM MIN OCH DUSCHA DENHÄR SOM VILL HA DET PÅ ETT JÄTTESPECIELLT SÄTT MEN DU KOMMER INTE FÖRSTÅ ETT SKIT AV VAD DEN SÄGER!!!"

...Kanske inte så brutalt, but I think you guys get my point, typ.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh! Jag får flytta till Norrköping :D

Har de någon sådan där kulturförmedling där?

2011-08-23 @ 11:24:45
URL: http://naninasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0