Funderingar

Gaahh! Jag vet inte hur jag ska göra. Sluta tänka kanske?
Nejmen tänker massor på vidarestudier nu. På universitet/högskola eller vad det nu blir.
Jag tänker att det skulle vara riktigt kuuligt att plugga i nån ny stad och bo i korridor.
Men samtidigt så har jag ju Conny, och om vi fortfarande är tillsammans då kanske vi flyttar ihop eller något sånt? Det vill jag ju också, jag vill ju vara hos honom, med honom.
Men samtidigt.. man pluggar ju inte femtioelva gånger i livet på universitet/annat (eller det tänker då iiicke jag gööra!) men samtidigt.. HUR SKA JAG GÖRA?!

Ska ju ändå gå ett år till på gymnasiet så behöver inte bestämma mig än, men iallafall.

Kommentarer
Postat av: ellen

GBG MED MEJ? hah (a)

2011-03-09 @ 16:21:01
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Matilda

flytta till vilken stad du nu ska plugga i men conny? du måste ju inte bo i koridår och han kanske tom lättare får jobb där

2011-03-10 @ 11:46:55
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0