Minnen

När jag kollade lite bilder förut fick jag lite nostalgi, typ, iaf. Längtar tillbaka, vill uppleva igen.
Har massor fina minnen med min fiiiina M.B <3

Lite bilder, älskar dig <3


















Skulle kunna ladda upp massor fler, men kanske en annan gång i så fall.
Underbara minnen med en hur underbar person som helst. Vi har gått igenom endel tillsammans, båda har haft det svårt till och från (mest du tyvärr, du är stark sis <3) och vi har förblivit vänner ända sedan vi träffades. Och starka bästa vänner, vi har stärkt varandras självförtroende, stöttat varandra och alltid funnits där. Kunnat prata om allt, suttit hela nätter och pratat, gått nattpromenader, haft "nyttighetskvällar" med frukt och smoothie, haft mindre nyttiga kvällar, gått på konserter, sovit över.. massor med minnen, och fler ska det bli <3
Vi måste börja vara mer igen. Älskar dig min kära syster, flickvän, bästavän.. ja M.B du är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

älskar dig massor sis <3 och glömmer aldrig alla härliga minnen vi har <3

2011-03-28 @ 08:14:09
URL: http://minimojen.com
Postat av: ellen

ni är bäst <3

2011-03-28 @ 14:13:40
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0