Tandläkaren och repa

Imorse var jag hos tandläkaren. Hade ett litet litet hål som jag ska laga typ 22 juni eller nått. Men tandläkaren var trevlig och rolig, så det gör inte så mycket haha.
Han frågade om jag var nöjd nu när jag tagit ut tandställningen, och det är jag ju. Jag sa att det skulle ju vara lite tragiskt om man hade haft tandställning i flera år (även om jag inte ens hade i 1,5 haha) och sen inte vara nöjd.

Han typ "Ja, säger "gör om gör rätt" och man bara Va??" Hahahaha.


Nu ikväll var jag med när Conny och hans band repade. Det var faktiskt kul, men var väldigt trött så det blev lite segt, hehe. Men är glad att de nu har ett fungerande bra band.

Nu är jag väldigt trött. Ska nog sova snart.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0