Birthdaygirl

Idag fyller jag år, woopwoop!
Har fått massa bra grejer, är heeelnöjd!
UV-filter, motljusskydd, 16 GB minneskort (aaaasnice!), vattenkokare, temuggx2, ovenmitten (asså typ.. ungshandske? Vante? Typ nån sak i sillikon iaf), pengar.. det var nog allt tror jag? Asbra iaf.
Sen vet jag att jag kommer få från några till. Har börjar komma i den åldern då jag uppskattar presenterna på ett annat sätt, hahahaha. När man var liten kräver man nästan presenter, det gör jag inte idag. Idag är det typ "nämen åååååhhh får jaaaaag en present???????"
Eller.. kanske lite. Iaf.
typ.
HEJ:

Nu ska jag bara hitta mitt linslock, och sen blir det sova.
Imorron ska jag tydligen firas av Susanne och Conny, sötnosarna.
Och på lördag blir det loppis, se om man blir poppis (hi-hi-hi).

Nattinatt, ser om jag orkar lägga in några bilder imorron.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis i efterskott!!:D

2011-11-19 @ 00:10:49
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0