Julmyshumör

Åhhh vill ha julmys! Julpynta, julbaka, julmysa! Åh önskar att Conny o jag redan bodde i lägenheten, hahaha, eller flyttade in snaaaart!
Lixom dricka glögg med mysigt folk och äta hemmagjorde lussebullar!
Se snön utanför fönstret, ta varsin kopp varm choklad och bara allmänt mysa, spela något flummigt sällskapsspel..

Istället blir det jul i 30+ i ett soligt Australien. Kanske badar på julafton, vem vet?
Och nej jag klagar inte över Australien, det ska bli helt uuuunderbart! Men det kommer bli lite kontrast till vad jag är van vid, hahaha. Tomtar i shorts, kanske? BBQ på stranden på kvällen, vid havet?
Vill se John (min mosters man o mina kusiners pappa) stå vid en grill på stranden med tomteluva, vitt lösskägg och tomtiga kortbyxor, hahahahahahaha!


Kommentarer
Postat av: ellen

Jag skulle hellre tillbringa alla jular utomlands istället för hemma, det blir aldrig någon jul igen iaf, utan sebbe..o julen är en av de ensammaste "högtider" jag vet

2011-11-29 @ 09:57:26
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: jul med familjen annars får det va ;D

2011-11-29 @ 10:29:08
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0