Trött

Gud så trött jag är! Jag kanske ska sova en liten stund innan jag går iväg till skolan för att ha engelskalektion? Skulle inte vara helt fel, haha.

Har haft naturkunskap, och vi fick bland annat tillbaka proven. Fick två poäng över MVG-gränsen, och i alla fall 6 fel (eller ja poäng som jag missade) (av alla 10 jag hade. Hade asså 10 poäng från max) var slarvfel/att jag missuppfattat frågan. Men hon vet att jag kan det, så det känns bra ändå. Man blir bara så irriterad på sig själv när man ser dumma fel, hahaha.

Men nu ska det börjas med genitik på naturkunskapen, det ska bli kul! Gillar ju sånt, hehe. Det är intressant.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Okej, vad kul! :D När ska ni ha den då? :D

2011-10-10 @ 12:14:33
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥

Söt blogg du har :)



sv: tack :)

2011-10-10 @ 20:40:06
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0