Vårdcentralen

Var på vårdcentralen idag för att kolla upp hostan. Läkaren trodde att det var virus, såg inga tecken på att det var bakterier, så det är bara att vänta ut. Fick dock hostmedicin jag ska ta om kvällarna. Hon sa även att man blir väldigt trött av den, men det passar ju bra på kvällen, haha. Kan ju ändå inte köra bil, så det är ju inga problem där.

Om det inte blir bra på cirka tre veckor nu framöver så får jag komma tillbaka, för då kanske jag måste röntga lungorna.
Men förhoppningsvis blir jag frisk snart. Vill ju även kunna börja träna!

Menmen, nu ska jag fixa lite saker, sedan bär det av ut på äventyr igen!

Kommentarer
Postat av: MEULLERPHOTO

sv: Tack så mycket :)

2011-10-05 @ 13:11:05
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv: Jag börjar faktiskt tro det. Att jag är en vampyr, alltså. Jag är oftast iskall, lite blek, har inget blod men tycker att det är fint! Hon fick ut en droppe igår och jag bara: "Åh, vad fint!!" Hon bara: "Jag håller med, du har jättefint blod. Om vi bara fick ur lite.." Då började jag tro att hon också var vampyr.



HAHA. Saltvatten kan jag stå ut med :)

Ja, jo. Pappa sa också något om att man drack det och att sedan skulle försvinna ur kroppen. Jag vet inte om det skulle komma in i blodet, eller vad tusan han tjafsade om. Fast jag litar inte så jääättemycket på honom när det gäller den saken. Han gör allt för att skrämmas. I alla fall, doktorn sa att om man hade fel på njurarna så skulle det stanna kvar inne i kroppen och det var tydligen inte bra.. Så jag antar att det är det där "saltvattnet" du pratar om =) Dock förstår jag inte heller varför de ska göra det där, det är ju knappast så att det åker upp till hjärnan.. De kan väl bara ta en röntgenbild? HAHA.

2011-10-05 @ 14:30:24
URL: http://naninasfoto.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv: Jo, lite bögblänk blir det ju i solen, men inte så där överdrivet som den där E. Cullen. Dock är det bara när solen är som hetast. Annars tål jag den ganska så bra, det svider till ibland bara ;)



HAHAHA. Alltså, de var tvungna att ta blodprov (som de inte fick ut något av) bara för att se så att njurarna var OK, annars skulle du inte titta på min hjärna. Det var så jag fattade det som i alla fall. Eller ja.. de på sjukhuset ville ha papper på att mina njurar var OK innan för att inte ta livet av mig, eller något. Förstår inte allt det där som har med doktorer att göra. Hahaha!

Sedan bara: "Jag skulle vilja ge dig morfintabletter, men det vill jag inte göra förrän de tittat på dig inne i Växjö IFALL det skulle vara något annat.." Man bara TJENA!! Antingen har jag en tumör eller får jag gå på morfintabletter hela mitt liv. Det är ju fan pest eller kolera.. :(

2011-10-05 @ 16:02:52
URL: http://naninasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0