Bilbesiktning

Idag var jag med Conny när han skulle besikta Golfen. Det gick väll som det gick, han har fått lite saker att fixa. Och han som nästan bestämt sig för att behålla Golfen! Jag gillar den bilen, den är rolig att åka med i till skillnad mot Volvon.

Han funderar ju på att sälja båda bilarna och köpa typ en alfa, haha. Skulle nog inte vara helt fel, den kan nog vara rätt rolig att åka med i, wuuuhhuuup!

Sen åkte vi hem till honom, åt gottig wook+nudlar tillsammans med hans mamma, och sen kollade vi på Gynekologen i Askim.
Vi har ett avsnitt kvar nu, kommer gråta floder hahahaha, snyft, sorgligt, hatar cancer.

Imorron har jag inga lektiuuner. Eller ja mentorstid. Och vi ska bestämma vad vi ska klä ut oss till på torsdag då fotograferingen tydlgen är.
Vi får se hur bra det går, hahaha. Men får även se om jag orkar släpa mig dit, bryr mig ju inte särskilt mycket om vad det blir sålänge jag får reda på det.

Vi får se, borde ju ändå sova eftersom jag fortfarande har den förbannade hostan kvar.

Har inte alls haft den i över en vecka, nejdå, absolut inte.
Och det har gått för långt, fick inte äta popcorn för Conny!
Bara för att jag hostade som fan in i helvete så fort jag åt det, hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0