Drömmar

Vad har ni för drömmar för framtiden?
Sitter själv och fantiserar just nu.

Skulle vara så mysigt att bo på landet! Att ha ett par hästar, gärna en liten shettis också!
Tänk er när man får ett litet barn.. Att kunna hjälpas åt i stallet, leda den med hästen, lära han/jhon rida.. Inreda ett gulligt litet rum, ett helt fint hus förresten.. och så ta skogspromenader. Frisk luft, vacker natur, härliga djur.
Vill gärna ha några katter då också, och kanske någon hund?
Tänk er att krypa ner i soffan, ens lilla familj, på en lördagkväll och mysa och titta på nån film, äta popcorn och dricka varm choklad.

Sitter som sagt och drömmer lite nu. Men guud vad underbart det skulle vara om det slog in!

Problem är ju dock att jag inte kan köra bil och inte kommer kunna det heller, så det måste ju finnas bra bussförbindelser, och gärna en busshållplats inte allt för långt bort (gång/cykelavstånd. Kan ju vara bra om man kan gå eftersom det antagligen inte kommer vara så plogat eller sandat på vindern, haha). Sen är det ju inte billigt heller. Men vet att Conny också skulle vilja bo i hus på landet. Ha ett stort garage så han kan fixa med bilar och så, det skulle han älska!

Haha ska ligga och prata framtidsdrömmar med Conny nästa gång jag kan. Känner mig lite sådär lycklig&kär nu, hihi.

Men vad har ni för framtidsdrömmar?

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Tack! Ja, jag var helt chockad! Först trodde jag att det var pappa som ringde, men att min mobil var seg och inte skrev ut "pappa" på skärmen. För han skulle lämna migräntabletter till mig på jobbet. Och så bara.. var det en annan kille! HAHA. Man bara: "Ursäkta?! Vad sa du?" Så himla roligt! Iiihhh. Hahahaha.

2011-09-14 @ 23:29:43
URL: http://naninasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0