Naturkunskap

Har pluggat naturkunskap ikväll, woooossshh!
Även om jag säkert inte läste sammanlagt hela 10 sidor, men det är inte det viktiga här.

Kommer faila på alla namnen när det gäller det historiska.
Typ Aristoteles, Demetori, eller vad fan han hette. Loiusier, Eukippeles.. näe är bara säker på första namnet.
Vet vad hans teorier om materia var, och lite sånt.
Men vafan, det är inte intressaaaaaaant.
Inget är intressant av detta eftersom det är så simpelt (kanske borde säga lätt?).
Och förlåt, vet att inte alla tycker det, men jag är ju naturare, har läst massa biologi och kemi och sånt, så för mig är det ju faktiskt lätt.

Nu ska jag sova, är helt död. Har varit död sen jag gick på stan med Conny.
Var död när jag pluggade, så hade jag inte redan kunnat det så hade jag varit körd, hahaha.

Dax att sussa, natti natti små barn!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh tack:D Jag blir helt röd här ju, haha!

2011-09-29 @ 23:57:16
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0