Mesvinter!

Ush, allt smälter ju bort ute och det är varmt, ush. Ge mig massa snö och -15 grader, det är såå mycket bätte. Trodde det skulle bli en vargavinter i år, MEN NEHE???!!! Suck, så sur jag blir, hahaha.
 
Aja, jag slipper ju vara ute i alla fall, även om det inte är särskilt kul att plugga. Men det måste ju göras, och längta tills efter tentan på fredag, åh!
 
Ska nog se om jag kan färga om håret på fredag, innan det smått planerade besöket till Villevalla pub! Det är ett väldigt trevligt ställe med massor sotrers öl. Jag må inte vara så insnöad på öl, men det är trevligt ändå och körsbärsölen funkar finfint! Det är supergott och smakar knappt öl alls, nooomnom!
 
Redo att borsta!
 

Förresten.. blev så sjukt sur på en annan sak igår. Jag köpte ju ett par finfina blå glittriga strumpbyxor från H&M. Och vet ni vad? Dom är trasiga! Så jävla dåligt, MORR! Någon gång idag ska jag mejla till H&M om det. Hoppas jag får nya utan att behöva skicka iväg de gamla, dom kostar väl typ 20 kr nu eller nått.
Vill ha ett par hela, för de är så sjuukt fina! Äääälskar dom!

Kommentarer
Postat av: Matilda

maila dom o skicka med bilden på hålet så bör du få nya! dock så kan dom ju kräva att du skickar tbx dom trasiga men jag tycker det bör räcka med bilden, vad ska dom med trasiga legging till lixom? xD

Säg till om du vill ha hjälp med hårfärgen :P Kan dock inte på fredag men resten av veckan ^^

Svar: Precis vad jag tänkte göra ^^ Ja men precis, är ju bara jätteonödigt att skicka tillbaka xD
I will ^^ jag vet inte om jag kommer hinna i veckan, måste typ plugga ihjäl mig xD
Sosso

2012-12-17 @ 14:31:54
URL: http://minimojen.com
Postat av: ellen

Jag drack en HEL Corona på Gotland, höll på att spy upp det några gånger men skitsamma hahah, fick dricka cola vid sidan av för att få i mej det xD

H&Ms kvalitet på strumpbyxor <333

2012-12-17 @ 14:47:09
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0